افتتاح مدارس شهدای طارق و هاله صمیمی در نهبندان

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افتتاح دبستان‌های شهدای طارق شوسف و هاله صمیمی، در شهرستان نهبندان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدارس شهدای طارق و هاله صمیمی  در نهبندان

سید علیرضا موسوی نژاد، در آیین افتتاحیه این دو طرح اموزشی اظهار کرد: دبستان شهدای طارق شهر شوسف نهبندان، در زمینی به مساحت ۲هزار و ۲۷۸ متر مربع و زیر بنای ۷۰۹ متر، با اعتبار ۹ میلیارد تومان و با مشارکت برادران مؤمنی،خیرین نیکوکار این دیار احداث و به بهره برداری رسید.

وی، با اشاره به برخورداری ۱۵۰ دانش آموز دوره ابتدایی آموزشگاه از فضای آموزشی و تربیتی استاندار، عنوان کرد: به منظور حراست و حفاظت از جان دانش آموزان هنگام تفریح و ورزش در محوطه مدرسه، محیط این دبستان به طول ۱۹۷ متر دیوار کشی شده و هزار و ۵۶۹ متر مربع نیز عملیات محوطه سازی برای دبستان شهدای طارق انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که دبستان۶کلاسه «هاله صمیمی» به مساحت هزارو ۱۴۸ مترمربع، زیر بنای ۶۰۲مترو اعتبار۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، یکی دیگرازطرح های آموزشی وپرورشی افتتاح شده درشهرستان نهبندان بود، گفت: این آموزشگاه نیزبا مشارکت آقای صمیمی، خیرنیکوکارنهبندانی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان،احداث،تجهیز و به بهره برداری رسید.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با اشاره به برخورداری ۱۷۰ دانش آموز دختر ابتدایی شهر نهبندان از نعمت فضای آموزشی و تربیتی استاندارد، گفت: عملیات محوطه سازی به میزان ۵۴۶ متر مربع و دیوار کشی به طول ۱۴۳ متر نیز برای این آموزشگاه اجرایی شده است.

به گفته موسوی نژاد با بهره برداری از این دو طرح آموزشی، پرورشی و تربیتی، ۳هزار و ۴۲۶ متر مربع به فضاهای آموزشی، پرورشی و تربیتی استاندارد شهرستان مرزی و کویری نهبندان اضافه شد.

شایان ذکر است عملیات اجرایی دبیرستان ۶ کلاسه استعداد دهای درخشان این شهرستان،با مشارکت خیرین نیکوکار و در حضور معاون استاندار خراسان جنوبی، با کلنگ زنی این طرح در شهر نهبندان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار