معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

طرح شهید همت، اثربخش ترین برنامه دوره ابتدایی است

بیرجند (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت طرح شهید همت اثربخش ترین برنامه در دوره ابتدایی و محور تحول و توانمندسازی آموزگاران این دوره به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید همت، اثربخش ترین برنامه دوره ابتدایی است

مهدی حسنی عنوان کرد: طرح شهید همت که به نام معلم شهید، محمدابراهیم همت نامگذاری شده، درصدد است تا صلاحیت های حرفه ای آموزگاران مدارس ابتدایی را با برپایی دوره های حضوری توسعه دهد.

وی، با بیان این که شبکه سازی تخصصی بین معلمان،ترویج گفتمان های آموزشی و تربیتی، فراهم کردن بسترهای لازم برای انتقال تجربیات و کسب شایستگی های لازم در قالب گروه های همتا و حلقه های علمی را از جمله مهم ترین اهداف طرح شهید همت به شمار می روند، اظهار کرد: در مدارس و کلاس‌های درس، باید فراتر از سطح انتقال مباحث دانشی، به آموزش شایستگی‌های پایه به دانش‌آموزان تمرکز کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ادامه داد: ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس ابتدایی، افزایش سطح توان خوانش دانش‌آموزان، ارتقای کیفیت تدریس معلمان، توانمند سازی مدیران مدارس و یافتن نقاط قوت و ضعف طرح توانمند سازی معلمان مدارس ابتدایی از دیگر اهداف اجرای طرح شهید همت در مدارس ابتدایی استان است.

به گفته حسنی در برنامه «مهراد» مشکلات هبجانی، رفتاری، اختلالات یادگیری و مشکلات دیرآموزی دانش آموزان با نیاز ویژه به منظور ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مطلوب مورد بررسی و مطالعه دقیق قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار