هلاکت 2 شرور مسلح در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- فرمانده انتظامی استان گفت در درگیری مسلحانه مأموران انتظامی خراسان جنوبی در منطقه کویری "حلوان" شهرستان طبس 2 شرور مسلح به هلاکت رسید و 240 کیلو تریاک کشف شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
هلاکت 2 شرور  مسلح در خراسان جنوبی

سردار"حسن شجاعی نسب" بیان کرد: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان قاچاقچیان مواد مخدر در بخش های کویری شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدراستان خراسان جنوبی با اجرای طرح های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، 2 دستگاه موتورسیکلت تیزرو با 4 نفر از اشرار مسلح را در محور کویری "طبس به یزد" منطقه کویری حلوان شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده مأموران پلیس به سمت آن ها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با آتش پرحجم مأموران پلیس، 2 شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه عملیات پلیس جهت دستگیری اشرار متواری شده نیز ادامه دارد، تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاک سازی منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، مقدار 240 کیلوگرم تریاک ، 3 قبضه سلاح جنگی به همراه 7 تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی ، از اشرار کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله نموده و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار