معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی:

خیرین می‌توانند فضایل اخلاقی را در جامعه ترویج دهند

تبادکان(پانا)- معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی عنوان کرد خیرین در جامعه نقش ارزشمندی دارند که می‌توانند فضایل اخلاقی را در جامعه ترویج دهند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خیرین می‌توانند فضایل اخلاقی را در جامعه ترویج دهند

محمدرضا خدادادی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: جریان مدرسه سازی با نیت پاک و خیرخواهانه خیرین رونقی مضاعف گرفته است. مدرسه سازی احداث زیرساخت‌های تعلیم و تربیت و ماندگار برای چند نسل آینده است. خیرین ثابت می‌کنند وجود انسان خوب در جامعه موهبت الهی است.

وی افزود: خیرین زندگی خود را سخاوتمندانه برای محرومان جامعه هزینه می‌کنند. باید از سرنوشت چنین انسان‌هایی که در جامعه کمیابند درس‌گرفت.

وی اظهار کرد: فرهنگ احسان و نیکوکاری در حقیقت صدقه جاریه‌ای است که باید در بین آحاد جامعه به ویژه در مدارس و دانش آموزان نهادینه شود. خیرین مدرسه‌ساز نمونه واقعی الگوی مشارکتی هستند.

خدادادی ادامه داد: در روستای فرخد شاهد افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه خیرساز فاطمه سادات حسینی بودیم. این خانواده خیر باعث افتخار و الگوی ما هستند چرا که هم در عرصه ایثار و شهادت و هم مدرسه جهاد سازندگی و مدرسه سازی تلاش می‌کنند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار