برپایی مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی وقف در شیروان

شیروان (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته وقف، یک دوره مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی با موضوع وقف، توسط انجمن خوشنویسان و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی وقف در شیروان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان در حاشیه برگزاری مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی گفت: مسابقه خوشنویسی با موضوع وقف برای اولین بار است که در سطح استان و در این شهرستان برگزار می شود.

سعید علیپور صحرا افزود: در آیین برگزاری اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مرحله شهرستانی (بخش معارفی)، از چهارده برگزیده این مسابقات با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

مدیر انجمن خوشنویسان شیروان نیز گفت: این مسابقه در رشته های نستعلیق، ثلث، شکسته نستعلیق و خط تحریری برگزار و خوشنویسان شهرستان آثار خود را به دبیرخانه انجمن خوشنویسان واقع در خراسان شمالی- شیروان- خیابان شفای 5 پلاک 47 (نگارستان) ارسال کردند.

علی رحیمی افزود: پس از دریافت آثار خوشنویسان و انجام داوری، در رشته خط نستعلیق، علی اکبر ولی زاده و محمد محمد نژاد، در رشته خط ثلث، قربان گواهی و مجید عبدالله پور، در رشته خط شکسته، فاطمه فریدا، در رشته خط تحریری، ابوالفضل خندان در مقطع ابتدایی، مطهره کریمی در مقطع متوسطه و مهیار اسماعیل پور در بخش بزرگسالان و در بخش نمایشگاهی، مهسا امانی، مریم امانی، زهرا منصوری، زهرا شفیق، مهلا غلامزاده و محبوبه عبدالله پور به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی و تجلیل شدند.

لازم به یادآوری است، نمایشگاه آثار خوشنویسی منتخب، پس از آیین اختتامیه مرحله شهرستانی مسابقات معارفی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، در مصلای نماز جمعه و سپس در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار