در مراسم بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه ١۶:

ابراهیم نژاد: شروع سال تحصیلی یک قدم پیش روی در زندگی دانش‌آموز است

تهران(پانا) - سید حمید رضا ابراهیم نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 16در مراسم بازگشایی مدارس سال تحصیلی 03-1402 ، شروع سال تحصیلی را یک قدم پیشروی در زندگی دانست که باعث بسیاری از اتفاقات در آینده هر دانش‌آموز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم نژاد: شروع سال تحصیلی یک قدم پیش روی در زندگی دانش‌آموز است

سید مهدی حسینی معاون فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۱۶ در جشن آغاز سال تحصیلی که در مدرسه علامه حلی ۲ برگزار شد در مورد اهمیت کار گروهی بیان کرد: رمز موفقیت کار تیمی است همانطور که سلاح پیشرفت، علم و سلاح شیطان اختلاف اندازی است.

حسینی گفت: دشمن در حال اختلاف اندازی بین مذاهب، قومیت ها و نژاد هاست پس باید در برابر اختلاف اندازی ها آگاه بود و کار تیمی را فراموش نکرد.

در ادامه سید حمیدرضا ابراهیمی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ بیان کرد: شروع سال تحصیلی یک قدم پیش روی در زندگی است که باعث بسیاری از اتفاقات در آینده هر یک از دانش آموزان خواهد شد.

ابراهیم نژاد با تاکید بر نقش سخت کوشی در میزان موفقیت ها خاطر نشان کرد: شرکت در المپیاد ها و کسب مقام نیازمند تلاش و سختی بسیاری بوده که نیازمند یک برنامه ریزی مناسب خواهد بود. ولی امید داریم تمام دانش آموزان در المپیاد ها مقام اول را کسب کنند.

وی ادامه داد:دانش آموزان باید تلاش خود را بر روی درس متمرکز کنند و باید به هجمه های دشمن توجه نکنند این عمل به منظور کاهش انحراف دانش آموزان از یادگیری مطالب درسی و توجه بیشتر به امتحانات و المپیاد ها خواهد بود.

ابراهیمی نژاد اضافه کرد: در بعضی مدارس مشکل معلم وجود دارد و سعی ما در برطرف کردن این موضوع و پر کردن کلاس ها با معلم در حال انجام است اما در مدارس سمپاد چنین موضوعی بی معنی بوده، کادر قوی، معاونت های مختلف و مدیریت قوی در این مدارس در حال تربیت نسل آینده این کشور هستند . در انتها زنگ آغاز سال تحصیلی به دست مادر شهید ندیمی و دیگر مسئولان در مدرسه علامه حلی دو نواخته شد.

دانش آموز خبرنگار : یاسین فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار