مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

دانش‌آموزان تحصیل تهذیب و ورزش را برای رسیدن به موفقیت جدی بگیرند

قزوین(پانا) - مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت دانش‌آموزان با جدی گرفتن تحصیل تهذیب و ورزش می‌توانند آینده کشور را تضمین کرده و به موفقیت‌های ارزشمندی دست یابند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان تحصیل تهذیب و ورزش را برای رسیدن به موفقیت جدی بگیرند

نقی سیاهکالی مرادی در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه حاجی بهرامی گفت: مهرورزی در سایه علم و دانش است و اولین محیطی که کودک در آن دیده می گشاید خانواده است و نقش والدین بویژه مادران در تربیت و تامین سلامت روان فرزندان بسیار اهمیت دارد و باید آن را جدی بگیرید.

وی افزود: در کنار والدین بدون تردید پس از آن مدرسه نقش ارزشمندی در آموزش نسل آینده ما دارد و فرزندان کشور با درس خواندن می توانند احترام به دیگران، دانش و معنویت را در مدرسه بیاموزند.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: فرزندان شما در مدرسه با مطالبات خود، نیازها، عواطف، قانون و قانون مداری، حقوق خود و دیگران، کرامت انسانی، بهداشت، احترام به پدر و مادر و بزرگترها، نظم و درس خواندن و دهها مولفه دیگر آشنا می شوند و محیط مدرسه بهترین مکان برای مهارت آموزی است.

وی گفت: امروز افتخار می کنیم در استان قزوین ۲۵۰ هزار دانش آموز با کمک ۱۷ هزار معلم در ۹۶۷۳ کلاس درس و ۱۶۷۰ مدرسه در سراسر استان سال تحصیلی را آغاز کردند تا مسیر علم آموزی را آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار