نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

استفاده از تکنولوژی نوین شرایط مطلوبی را در قرارگاه مردمی اربعین ایجاد کرده است

قم (پانا) - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت خدمات‌رسانی قرارگاه اربعین بدلیل استفاده از تکنولوژی نوین در راهنمایی و اسکان زائران شرایط بسیار مطلوب‌تری به خود گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تکنولوژی نوین شرایط مطلوبی را در قرارگاه مردمی اربعین ایجاد کرده است

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از قرارگاه مردمی اربعین استان قم در آستان مقدس امامزاده جمال با اشاره به سال‌ها اقدامات جهادی قرارگاه اربعین قم، اظهار کرد: این قرارگاه طی سال‌های اخیر بواسطه تلاش و حضور میدانی اعضا و خادمان توانسته بار مهمی از مسوولیت استقبال و اسکان زائران را به دوش بکشد.

وی با بیان اینکه قرارگاه اربعین قم جزو موفق‌ترین قرارگاه‌های اربعینی کشور است، افزود: افزایش مراکز اسکان و پذیرایی از زائران حسینی در نقاط مختلف شهر قم، سبب رضایتمندی و افزایش گستره خدمات‌رسانی بیشتر به زائران شده است.

امیرآبادی تصریح کرد: اقدامات و خدمات موفق و چشمگیر این قرارگاه موجب شده صدها نفر خالصانه در صف خادمی و نوکری زائران پیاده‌روی حماسی اربعین قرار بگیرند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرارگاه اربعین قم جزو موفق ترین قرارگاه‌های کشوری در استقبال و اسکان زائران است، تصریح کرد: شهر قم بخاطر جایگاه مواصلاتی و همچنین وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد جمکران در طول سال بخصوص در ایام اربعین میزبان هزاران زائر است که بخشی از خدمات رسانی به آنها توسط این قرارگاه مردمی انجام می‌شود.

امیرآبادی ادامه داد: خدمات رسانی قرارگاه اربعین بخاطر برنامه ریزی دقیق و استفاده از تکنولوژی نوین در راهنمایی و اسکان زائران نسبت به سال‌های گذشته شرایط بسیار مطلوب‌تری به خود گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات مسئولان و خادمان قرارگاه یادآور شد: مهمترین مزیت و ویژگی قرارگاه اربعین قم، مردمی بودن آن است و باید این ویژگی بارز قرارگاه اربعین قم حفظ و تقویت شود و تا جایی که ممکن است از وابستگی به نهادهای دولتی به جز موارد لازم در امر پشتیبانی، خودداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار