نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

تشکیل کارگروه دانش‌آموزی از مهمترین راهکارهای حل مشکلات مدارس است

قم (پانا) - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت تشکیل کارگروه مشورتی دانش‌آموزی و فعالیت کمیته‌های آن از مهمترین راهکارهای موجود برای شناسایی و حل مشکلات دانش‌آموزان در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه دانش‌آموزی از مهمترین راهکارهای حل مشکلات مدارس است

احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی کارگروه مشورتی دانش آموزی با وی اظهار کرد: تشکیل کارگروه دانش آموزی یکی از مهمترین راهکارهای موجود برای شناسایی بیشتر مشکلات دانش آموزان در مدارس است.

وی افزود: هر یک از کمیته های دانش آموزی در این کارگروه نقش مهمی دارند و باید به مسئولیت های خود به خوبی عمل کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگروه دانش آموزی شعار سال «مهار تورم و افزایش تولید» را مدنظر قرار داده و بر اساس همین محور، بهترین اقدامات را انجام دهد.

در این دیدار که به مناسبت تبریک عید نوروز و ماه رمضان در دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی واقع در خیابان توحید قم صورت گرفت، تعدادی از اعضای کارگروه مشورتی دانش آموزی به بیان دیدگاه های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

امید محمدی، رئیس مجلس دانش آموزی قم و سرپرست کارگروه مشورتی دانش آموزی نماینده مجلس شورای اسلامی در این جلسه عنوان کرد: مشارکت دانش آموزان در کمیته های کارگروه میتواند نقش بسزایی در پیگیری مشکلات داشته باشد.

وی افزود: پیگیری مسمومیت های سریالی دانش آموزان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید تا رسیدن به نتیجه قطعی، پیگیری شود.

سید محمدسجاد حسینی، دبیر کارگروه مشورتی دانش آموزی و نایب رئیس مجلس دانش آموزی قم نیز با اشاره به جایگاه قانونی مجلس بیان کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس دانش آموزی که با رای خود دانش آموزان انتخاب شده و در مسئولیتی قرار گرفته اند، برای برخی دیدارها و پیگیری مشکلات، محدودیت هایی دارند و گاهی با برخوردها و ناملایماتی مواجه می شوند.

وی ادامه داد: به عنوان یک مشکل باید بگوییم مسائل پرورشی در مدارس به اندازه قابل قبول نیستند و قابلیت اجرایی ندارند و این مسئله برای دانش آموزان بیشترین صدمه را خواهد داشت.

دانش آموز خبرنگار: سید محمد محسن ناجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار