به مناسبت روز معلم؛

تخفیف موزه‌های یزد برای معلمان

یزد (پانا)- معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از تخفیف موزه‌ها و بناهای تاریخی یزد برای معلمان به مناسبت بزرگداشت روز معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف موزه‌های یزد برای معلمان

به گزارش از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد؛ عبدالمجید شاکری با اعلام این خبر گفت: همه معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه، روز سه‌شنبه (۱۲ اردیبهشت) با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و بناهای تاریخی و فرهنگی مشارکت‌کننده در این طرح به‌صورت رایگان یا با تخفیفات ویژه بازدید کنند.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: بازدید از خانه لاری‌ها، زندان اسکندر، نارین‌قلعه و باغ جهانی پهلوان پور مهریز در این روز برای فرهنگیان رایگان است. همچنین باغ جهانی دولت‌آباد و موزه آب با ۵۰ درصد تخفیف، قنات جهانی زارچ و موزه اسناد و نسخ مهربان پولادی با ۶۰ درصد تخفیف، موزه دیدنی‌های یزد با ۴۰ درصد تخفیف و موزه نور و روشنایی با ۸۰ درصد تخفیف در این طرح مشارکت دارند.

به گفته وی این طرح در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ۴ نفر از اعضای خانواده در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار