پیام تبریک قائم مقام سازمان دانش‌آموزی به‌مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی

بیگدلی: سازمان دانش‌آموزی در مسیر تربیت اسلامی توأم با کسب هویت ملی و زمینه‌سازی جهت نیل به تمدن نوین اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) ایفای نقش می‌کند

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک قائم مقام سازمان دانش‌آموزی به‌مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی

متن پیام تبریک وحید بیگدلی به شرح زیر است: 

«پیشرفت‌های مادی و معنوی بشر ریشه در تربیت دارد. چرا که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار سیراب می‌شود. در این میان سازمان دانش‌آموزی به عنوان یکی از تشکل‌های دانش‌آموزی جریان‌ساز با بهره‌گیری از ظرفیت شگرف نوجوانان در نقش‌آفرینی‌های فرهنگی و اجتماعی، بیست و پنجمین سالروز تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد و در دهه اول گام دوم انقلاب مسئولیت آماده‌سازی پیشران‌های انقلاب و مجاهد را بر خود فرض می‌داند و در مسیر تربیت اسلامی توأم با کسب هویت ملی و زمینه‌سازی جهت نیل به تمدن نوین اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) ایفای نقش می‌کند و در حال حاضر با اجرای موفق برنامه‌های ملی از قبیل برگزاری اردوهای زیارت اولی‌ها و راهیان پیشرفت ایران اسلامی و پیشتازان جهادی و آموزش دانش آموزان خبرنگار در سراسر کشور توانسته است برنامه‌های خود را متناسب با اهداف سند تحول بنیادین به اجرا گذارد.

اکنون در ۲۱ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از زحمات مدیران، مربیان و دانش‌آموزان عزیز عضو تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و دست یکایک شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت می‌فشارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار