رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی :

راهکار گسترش تشکل‌های دانش‌آموزی پای کار آمدن مدیران و دبیران است

مشهد(پانا)_رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی بیان کرد تنها راهکار گسترش تشکل‌های دانش‌آموزی در بین قشر دانش آموز پای کار آمدن مدیران و دبیران است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
راهکار گسترش تشکل‌های دانش‌آموزی  پای کار آمدن مدیران و دبیران است

حجت رضازاده رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی در گفت و گو با پانا گفت:«باید تلاش کنیم تا بستر نشست‌های هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی، پانا و یاور مربیان پیشتاز که با محوریت دانش آموزی است گسترش دهیم زیرا برگزاری این مراسمات چندین فواید بسیار قابل توجهی دارد که از جمله آنها آگاه سازی مدارس است یعنی به عبارتی مدارس آگاه میشنود که به همین میزان باید این بستر ها را برای دانش آموزان رقم بزنند».

وی افزود:«ما باید به این سطح از گسترش فعالیت‌های تشکیلاتی محور برسیم که هر مدیر بتواند با شجاعت بگوید، مدرسه ما از شورا ی دانش آموزی، تشکل های دانش آموزی، گروه های پیشتاز دانش آموزی و.. برخورد دار است و دانش آموزان ما از حضور فعال در تمام عرصه ها شامل میشوند».

رضازاده خاطرنشان کرد:«همگان باید آگاه باشند که سیاست ما در ناحیه و استان فعالیت‌های دانش آموز محوری است».

حجت رضازاده در ادامه با مورد توجه قرار دادن فواید برگزاری این جلسات افزود:« تشکیل این جلسات موجب میشود مسئولین ما با مسائل و مشکلات دانش آموزی از زبان خود دانش آموزان آشنا شوند و بتوانند با مورد توجه قرار دادن موضوعات آنها با یک برنامه ریزی درست کارگشای مشکلات جامعه و به خصوص قشر دانش آموز باشند».

وی ادامه داد:«تنها راهکار گسترش تشکل‌های دانش‌آموزی در بین قشر دانش آموز پای کار آمدن مدیران و دبیران است».

وی شرح داد:«اگر مدیران مدارس به صورت جدی از اهمیت تشکل‌های دانش‌آموزی آگاه باشند و در کنار آگاهی همراه هم نیز باشند قطعاً ما در طول مدت بسیار کمی مباحث خبرنگاری و توجهات به دانش آموزان و از قبیل این موضوعات را مورد توجه و عمل قرار میدهیم».

رضا زاده گفت:«قدرت در دست مدارس است، ما حدود ۱۰هزار مدرسه در استان را شامل میشویم و اگر مدارس پای کار و همراه باشند تا در هر مدرسه یک خبرنگار وجود داشته باشد خبرنگاران ما به حدود ۱۰ هزار شخص می‌رسند که این موضوع بسیار ارزشمند است».

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در پایان بیان داشت:«اگر در هر مدرسه یک تیم هفت نفره پیشتاز سازمان دانش آموزی داشته باشیم رقم مورد توجهی خواهد شد که ما از مدیران، دبیران و کادر مدرسه انتظار داریم از رویدادها در سازمان دانش‌آموزی الگوبرداری کنند و با جدی گرفتن این هدف با ما همراه شوند».

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار