مسئولیت تمامی دستگاه های مربوطه، کاهش آسیب های اجتماعی است

مشهد(پانا)_مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد ، مسئولیت تمامی دستگاه های مربوطه، کاهش آسیب های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت تمامی دستگاه های مربوطه، کاهش آسیب های اجتماعی است

امیر تجلی نیا، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در نشست تخصصی معاونین پرورشی استان‌ها گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه هایی همانند آموزش و پرورش، صدا و سیما، سازمان زندان ها و دیگر دستگاه‌ها، رفع آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: شورای اجتماعی کشور، مسئولیت رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کشور را به عهده دارد که در پی همین مسئولیت، این شورا ۱۰ کارگروه اعم از علمی و عملیاتی کاهش آمار طلاق و ترویج ازدواج، نظام جامع رصد اجتماعی، کنترل و کاهش کودکان کار در خیابان، کنترل و کاهش اعتیاد، کنترل و کاهش حاشیه نشینی، کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی، کنترل و کاهش خودکشی، کنترل کاهش آسیب های اجتماعی فضای مجازی و آخرین کارگروه مشارکت های اجتماعی ایجاد کرده است.

تجلی‌نیا در ادامه بیان کرد: در این کارگروه ها چند نکته حائز اهمیت است که یکی از آنها تاثیرپذیری کار‌ها توسط گروه‌ها و نهادها است. این نوع مسئولیت‌ها را کسانی برعهده می‌گیرند که توانایی انجام آن را داشته باشند.

وی به‌عنوان آخرین نکته در فعالیت ها پژوهشی گفت: نخستین گام برای پژوهش بعد از آموزش، باید به صورت میدانی به دنبال پاسخی برای سوال باشیم واین یک اصل مهم در پژوهش و پاسخ به سوالات می‌باشد.

دانش‌آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار