سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

یکی از بهترین بستر‌های دانش‌آموزان برای فعالیت‌های اجتماعی خبرگزاری پاناست

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان خراسان رضوی عنوان کرد برای دانش‌آموزان باید نقش اجتماعی و هویت حقوقی مطرح شود، هر دانش‌آموز باید حداقل در یک تشکل دانش‌آموزی عضو باشد زیرا تشکل‌های دانش‌آموزی بستری مناسب را برای فعالیتثهای اجتماعی دانش‌آموزان فراهم می‌آورند که خبرگزاری پانا یکی از بهترین این بستر‌هاست.

کد مطلب: ۱۳۹۳۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از بهترین بستر‌های دانش‌آموزان برای فعالیت‌های اجتماعی خبرگزاری پاناست

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اظهار کرد:در سال تحصیلی آینده برنامه ما بر این اساس خواهد بود که بستر و زمینه ای مناسب را برای فعالیت تمام ساحتی ۱ میلیون و ۵۰۰ دانش آموز توانمند خراسان رضوی در زمینه های فرهنگی و پرورشی فراهم آوریم.

وی افزود: در این فعالیت ها طراحی ، اجرا ، کیفیت بخشی و ارزیابی فعالیت ها ملاک هایی است که خود دانش آموزان باید تحقق بخشند و در این تحقق بخشی دانش آموزان می‌توانند به نقاط ضعف و قوت فعالیت هایشان پی ببرند و به درجه بهتری از انجام فعالیت های پرورشی و فرهنگی راه یابند.

مهدوی خواه اهمیت تشکل های دانش آموزی را برشمرد و گفت :یکی از برنامه های جدی ما در سال پیش رو به همت مدیران مدارس این است که هر دانش آموز حداقل عضو یک تشکل دانش آموزی باشد و یک هویت حقوقی برگزیند و خبرگزاری پانا تشکلی است که در جهت رشد اجتماعی و فرهنگی و پرورشی دانش آموزان قدم برمی‌دارد.

​​ حجت رضازاده ریاست سازمان دانش آموزی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ضمن یاد کردن از شهدای عرصه رسانه با یاد شهید اهل قلم شهید آوینی اظهار کرد: وظیفه اصلی دانش آموز خبرنگاران پانا آگاهی سازی و جهاد تبیین است .

ریاست سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی گفت :فعالیت های سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا با شعار هر دانش آموز یک نقش اجتماعی شروع شد و با همت دانش آموزان ادامه پیدا خواهد کرد و خبرگزاری پانا در راه تحقق این هدف دانش آموز خبرنگاران را پرورش و آموزش داده است ، که مدیران و آینده سازان ایران خواهند بود.

حجت رضازاده عنوان کرد: تشکیل تیم های دانش آموزی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین سبب در زیر مجموعه خبرگزاری پانا چهار کارگروه که با تلاش و همت دانش آموزان و دبیران این کارگروه ها تشکیل شده است و هدف اصلی این کارگروه ها راهبری استعداد دانش آموزان در مسیر مناسب برای آینده خود دانش آموزان و تربیت تمام ساحتی است .

محمد زاده ضمن تبریک روز خبرنگاران اظهار کرد:رسالت رابطان تعریف نقش های مختلف با توجه به استعداد ها برای دانش آموزان است که خبرگزاری پانا و بلاخص سازمان دانش آموزی در این مسیر گامی محکم و با اهمیت را برداشته است و با تاکید این که خبرنگاران پانا و رابطان همکاران همدیگر هستند.

وی تاکید کرد: فعالیت اجتماعی برای دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است که خبرگزاری پانا گامی مهم در تقویت این ویژگی با اهمیت در دانش آموزان ، گذاشته است.

دانش آموز خبرنگار پانا: زهرااحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار