طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اعلام شد

انتصاب معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی منصوب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

طی حکمی از سوی سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی مهدوی‌خواه به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی منصوب و معرفی شد.

وی سابقه خدمت به عنوان مربی پرورشی در مدارس سرولایت و تهران، کارشناس روابط عمومی، کارشناس شاهد و ایثارگران، کارشناس مشارکت‌های مردمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش سرولایت، کارشناس مسئول و رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان، معاون مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مشاور هماهنگی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

تالیف ۷مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی، تالیف و چاپ ۳کتاب در موضوع تربیت شهروندی، دبیر اجرایی چندین دوره از مسابقات و جشنواره‌های ملی در موضوعات قرآنی و فرهنگی، مدرس دوره‌های سواد رسانه‌ای کشوری، ایده پردازی و طراحی سامانه‌های اینترنتی پرورشی و فرهنگی از فعالیت‌های پرورشی و اجرایی وی است.

مهدوی‌خواه، دارای مدرک دکتری مطالعات برنامه درسی از دانشگاه فردوسی مشهد است.

لازم به ذکر است پیش از این حجت الاسلام محمدحسین پورثانی این مسئولیت را برعهده داشته که به عنوان مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش منصوب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار