ناظر کل مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور خبر داد:

حضور بیش از ۱۸۰ هزار معلم در بخش رقابتی برنامه‌های توسعه ورزش فرهنگیان کشور

تهران (پانا) - ناظر کل مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور از حضور بیش از ۱۸۰ هزار معلم در بخش رقابتی برنامه‌های توسعه ورزش فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از ۱۸۰ هزار معلم در بخش رقابتی برنامه‌های توسعه ورزش فرهنگیان کشور

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ عباس حاجی‌زاده گفت: در وزارت آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین در راس همه فعالیت‌ها است و این سند، تاکید دارد که اگر تحولی باید اتفاق بیفتد باید از معلم شروع کنیم. معلم است که می‌تواند مایه شادی و نشاط در مدرسه شود.

وی افزود: برنامه توسعه ورزش فرهنگیان در بخش سلامت‌محور و بخش رقابتی برگزار می‌شود. در سال تحصیلی جاری ۲۱۵ هزار معلم در بخش سلامت‌محور و ۱۵۱ هزار نفر در بخش رقابتی منطقه و شهرستان، ۳۳ هزار نفر در بخش استانی و بیش از ۲۰۰۰ نفر در بخش کشوری در ۵ رشته شرکت کرده‌اند که این مسابقات تا ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ادامه دارد.

ناظر کل مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات این است که بتوانیم نشاط و شادابی را از معلم به مدرسه منتقل کنیم.

بر پایه این گزارش، آیین آغاز به کار مسابقات ورزشی فرهنگیان مرد سراسر کشور در رشته فوتسال در رده سنی ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال با حضور ۳۶۰ ورزشکار مرد فرهنگی، ناظر، داور، سرپرست و... ناظران کشوری مسابقات و مسئولان استانی در سالن ورزشی شهدای کارگر (تلاش) شهر کرمان برگزار شد.

مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور از ۱۵ تا ۲۰ تیر ۱۴۰۲ به میزبانی آموزش و پرورش استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و کرمان در رشته‌های فوتسال، بدمینتون، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز با شعار «معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه بانشاط» برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار