رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان‌رضوی:

مهم ترین اثربخشی و کارایی نیروی انسانی توجه به سلامت جسمانی و روانی کارمندان است

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی والیبال فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی استان گفت مهم ترین اثربخشی و کارایی نیروی انسانی توجه به سلامت جسمانی و روانی کارمندان است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین اثربخشی و کارایی نیروی انسانی توجه به سلامت جسمانی و روانی کارمندان است

جواد روحانی رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را ایجاد انگیزه، افزایش شور و نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان عنوان کرد و ضمن قول مساعد در جهت تداوم برگزاری این مسابقات گفت: خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه سخت و طاقت فرساست و برگزاری چنین مسابقاتی در تابستان علاوه بر ارتقای سلامت جسمانی باعث می شود معلمان با انگیزه و روحیه بانشاط سال تحصیلی را آغاز کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه موتور محرکه هر سازمانی نیروی انسانی آن است، تصریح کرد: مهم ترین اثربخشی و کارایی نیروهای انسانی سازمان های دولتی و عمومی در وهله نخست سلامت جسمانی و روانی کارمندان آن دستگاه و نهاد است، بنابراین هرچه‌قدر به فعالیت تربیت‌بدنی و نشاط اجتماعی کارکنان توجه شود، در عملکرد و بهره‌وری‌ نهاد‌های دولتی و عمومی نقش اساسی خواهد داشت.

روحانی ضمن عرض تبریک به تیم های مقام آورنده نتایج مسابقات والیبال را به شرح ذیل اعلام کرد: دبستان معرفت صالح آباد مقام اول ،دبستان بوستان شهرستان جغتای مقام دوم،دبستان زنده یاد خدیجه نیری شهرستان خواف و دبیرستان سوم شعبان یک ناحیه شش مشهد مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است این مسابقات در دو رشته والیبال و فوتسال برگزار شد و در رشته فوتسال مدارس امام علی علیه السلام شهرستان سبزوار، امید شهرستان چناران و تیم های مدارس کرامت شهرستان نیشابور و کوشش شهرستان تایباد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دانش آموز خبرنگار:حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار