رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌ رضوی:

‌دانش‌آموز کشتی‌گیر خراسان‌رضوی نائب قهرمان مسابقات جهانی شد

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان خراسان‌ رضوی گفت‌ دانش‌آموز کشتی‌گیر خراسان‌ رضوی نائب قهرمان مسابقات جهانی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
‌دانش‌آموز کشتی‌گیر خراسان‌رضوی نائب قهرمان مسابقات جهانی شد

جواد روحانی، رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی ضمن عرض تبریک این موفقیت به شاهرخ شکوهی گفت: ورزشکاران جوان ناشنوا در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان رفتند و در پایان آزادکاران ناشنوای ایران با کسب ۶ مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند، قزاقستان بر سکوی نخست ایستاد و ترکیه سوم شد.

وی ادامه داد: پنجمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و شاهرخ شکوهی دانش آموز آسیب دیده شنوایی دبیرستان سوم شعبان شماره یک مشهد موفق به کسب مدال نقره در این دوره از مسابقات شد.

وی گفت: در این مسابقات شاهرخ شکوهی دانش آموز آسیب دیده شنوایی از دبیرستان سوم شعبان یک در وزن ۶۱ کیلوگرم حریف ترک را ضربه فنی کرد و در دومین مبارزه نیز کشتی‌گیر قزاقستان را ضربه فنی کرد و در فینال مقابل کشتی‌گیر هند ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

‌در مراسمی با حضور معاون اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان، کارشناس آموزش گروه دانش آموزان با آسیب شنوایی، کارشناس تربیت‌‌بدنی و کارشناس فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی از این دانش‌آموز افتخارآفرین نیز استقبال شد.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار