آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور همزمان با عید سعید غدیر خم

پخش زنده افتتاحیه مسابقات برادران و خواهران از رسانه ملی

تهران (پانا) - مسابقات ورزشی فرهنگیان از فردا (جمعه 16 تیر) همزمان با عید سعید غدیر خم به میزبانی 2 استان آذربایجان شرقی و کرمان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور همزمان با عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ مسابقات ورزشی فرهنگیان که مزین به نام شهید والامقام «معلم تربیت‌بدنی، شهید ابراهیم هادی» است با شعار «معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه بانشاط» از فردا (جمعه ۱۶ تیرماه) همزمان با عید سعید غدیر خم به میزبانی 2 استان آذربایجان شرقی و کرمان آغاز می‌شود.

در این دوره 6 استان کرمان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، اصفهان و فارس میزبان رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و تنیس روی میز هستند که شروع این دوره از مسابقات در کرمان برای برادران در رشته فوتسال زیر ۴۰ سال و در تبریز برای خواهران در 2 رشته بدمینتون و تنیس روی میز خواهد بود.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات در تبریز از ساعت ۱۸ تا۱۹.۳۰ و در کرمان از ساعت ۱۷ تا ۱۸.۴۵ از شبکه استانی سهند تبریز و شبکه استانی کرمان و همچنین به صورت زنده از کانال معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در شبکه شاد پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان با تاخیر ۲۴ ساعته از شبکه ورزش برای مخاطبان رسانه ملی نیز پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار