معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

وظیفه اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی هویت بخشیدن به دانش‌آموزان است

تبریز (پانا) - معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی وظیفه اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی را هویت بخشیدن به دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی هویت بخشیدن به دانش‌آموزان است

تراب محمدی در مراسم تکریم و معارفه مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی گفت: بحث تغییر نگرش ها برنامه ریزی است که دشمن انجام داده و سعی دارد روی افکار جوانان اثر بگذارد که متاسفانه تا حدی هم این امر موثر بوده است اما در این خصوص وظیفه تمامی تشکل های دانش آموزی و دانشجویی تربیت جوانانی با معیار های اسلامی است که باید در این راه پیشگام باشند.

وی بر اهمیت کانون خانواده و تشکل ها دانش آموزی برای مقابله با جنگ نرم تاکید کرد و ادامه داد: جنگ نرم، جنگ شناختی است که امروزه سعی دارد بر روی خانواده ها کار کند و اثر بگذارد اما اگر در کانون خانواده ها همدلی و همکاری کاملی وجود داشته باشد می‌توانند هویت را به دانش آموزان هدیه کنند چرا که بخشی از هویت دانش آموزان را کانون خانواده شکل می‌دهد.

محمدی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت تشکل های دانش آموزی افزود: یکی از مهم ترین تشکل ها، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است چرا که این تشکل می‌تواند با انسجام و همکاری دانش آموزان موفق و مسئولیت پذیری تحویل جامعه بدهد اگر چه امروزه متاسفانه آموزش کلاسیک در مدارس حاکم شده و زمانی برای شخصیت سازی و آموزش های فرهنگی وجود ندارد اما این تشکل باید تمام تلاش خود را در تحویل دادن دانش آموزان متعهد و مسئولیت پذیر به جامعه بکند.

وی در پایان اذعان کرد: وظیفه اصلی تشکل های دانش آموزی و دانشجویی هویت بخشیدن به دانش آموزان و ساختن تمدنی که مقام معظم رهبری مدنظر دارند است و امید است این تشکل ها وظیفه ای که بر عهده دارند را به خوبی انجام دهند چرا که این وظیفه فقط به دست تشکل های دانش آموزی و دانشجویی انجام پذیر است.

دانش آموز خبرنگار:علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار