استاندار اصفهان:

نور خدا امتداد دارد ولو کافران دوست نداشته باشند

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت مردم اصفهان در اعتراض به حرکت غیرفرهنگی در کشور سوئد تجمعی بزرگ تشکیل دادند و این مورد قبیح را محکوم کردند‌.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نور خدا امتداد دارد ولو کافران دوست نداشته باشند

استاندار اصفهان گفت: مردم مومن شهر اصفهان امروز در اعتراض به حرکت غیرفرهنگی و شنیعی که در اروپا و در کشور سوئد اتفاق افتاد، به نشانه اعتراض، تجمع برگزار کردند.

سید رضا مرتضوی افزود: همان آیه قرآن که می فرماید: "یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ"، شاید ما باید به همان نگاه به این مسئله نگاه کنیم که اینها می خواهند نور خدا را خاموش کنند و نور خدا امتداد دارد ولو این که کافران خوششان نیاید.

وی ادامه داد: مردم ما امروز اینجا جمع شده اند تا به این حرکت زشت اعتراض کنند و بگویند ما استانداردهای دوگانه غرب را نمی بینیم. آنجایی که صحبت از دفاع از مردم مظلوم فلسطین است، امت مستضعف دنیا، جنایت های رژیم صهیونیستی پا به میان می گذارد، همه آنها با ایجاد محدودیت و سانسور خبری اجازه انتشار این مطالب را در دنیا نمی دهند، ولی آنجایی که با هدف جسارت به مولفه های هویتی و باورها و اعتقادات مردم مسلمان، پای اینگونه بحث ها در میان می آید به عنوان آزادی بیان زشت ترین کارها را روا می دارند. ما معترضیم و این حرکت را محکوم می کنیم و امیدواریم به زودی زود این نگاه زشت و پلید و غیرفرهنگی در اروپا رخت برببندد و انسان‌های عاقل در دنیا حکومت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار