رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

اهانت کنندگان به قرآن حقیرتر از پیام مردم ایران هستند

اصفهان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت اهانت کنندگان به قرآن بسیار حقیرتر از آنی هستند که مردم بخواهند به آنها پیامی بدهند، اما این را باید بدانند که اگر کسی با قرآن و کتاب آسمانی در افتاد، ور افتاد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اهانت کنندگان به قرآن حقیرتر از پیام مردم ایران هستند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: اهانت کنندگان به قرآن بسیار حقیرتر از آنی هستند که مردم ما بخواهند به آنها پیامی بدهند، اما این را باید بدانند که اگر کسی با قرآن و کتاب آسمانی در افتاد ، ور افتاد. این هم از سر استیصال و درماندگی و بیچارگی آنهاست. فکر می کنند با سوزاندن یک جلد از کتاب خدا حقیقت را می توان از بین برد غافل از این که قرآن در اندیشه و جان میلیون ها انسان آزاداه و مسلمان است و احساسات همه جریحه دار شده است .

حجت الاسلام اسدالله جعفری افزود: دولت سوئد که این مجوز را صادر کرده است، خودش فهمیده که خطای بسیار بزرگی کرده و ملت ما خصوصا مسلمان های دنیا در رابطه با قران و ارزش‌های الهی حساسیتشان فوق العاده است ‌و قطعا این اهانت ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت و این تجمع کمترین کاری است که می بینیم در اقصی نقاط عالم مسلمانان تجمع می کنند. امروز هم دراصفهان مردم آمدند و این عمل شنیع و زشت را محکوم کردند. پیام ما این است که اینها بدانند نقش قرآن چون که بر جان‌ها نشست نقشه های پاپ و کائن را شکست، فاش گویم آنچه در دل مضمر است، این کتابی نیست چیزی دیگر است، چون که در جان شد جان دیگر شود، جان که دیگر شد، جهان دیگر شود. انشالله جهان قرآنی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار