مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

ثبت‌نام مطلوب، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری، شعار ستاد ثبت نام است

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد ثبت‌نام مطلوب، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری، شعار ستاد ثبت نام است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام مطلوب، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری، شعار ستاد ثبت نام است

جلسه تبیین شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان خراسان رضوی برگزار شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، با اشاره به برنامه های خوب اجرا شده در این مدیریت در ماه‌های اخیر، گفت: از همین امروز باید برای مهرماه برنامه‌ریزی کنیم، توجه ویژه به مدارس دولتی داشته باشیم، نیازسنجی‌های لازم انجام شود و فضاهای آموزشی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

سید مهدی قاضی افزود: در ثبت نام تلاش شود، عدالت و چارچوب محدوده ها به طور کامل رعایت شود و اگر مورد خاصی باشد باید در ستاد ثبت نام تصمیم گیری شود.

وی تاکید کرد: هیچ کس حق سفارش فردی را برای ثبت نام ندارد و مسئولیت شرعی تضییع حق دانش آموز بر عهده فردی است که سفارش می دهد.

قاضی، ثبت نام مطلوب، عدالت محوری و خانواده مداری را به عنوان شعار ستاد ثبت نام معرفی کرد و ادامه داد: تکریم، احترام، اقناع سازی و پاسخگویی دقیق به مردم باید حفظ شود، دانش آموزان محروم مورد توجه قرار گیرند و ارتباط موثر با اولیا برقرار شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به فعال شدن پایگاه های اوقات فراغت، بیان کرد: تمام دریافتی ها و کمک های مردمی باید طبق قانون انجام شود، تجهیزات مازاد مدارس با هماهنگی کارشناسان اموال به مدارس محروم تحویل داده شود، پروژه مهر مدارس را از همین امروز متناسب با سند تحول بنیادین و رهنمودهای مقام معظم رهبری آماده کنند، فعالیت گروه های جهادی شروع شود و خوابگاه های دانش آموزی مورد توجه قرار گیرد.

قاضی، خروجی معلمی را رضایت مندی خلق معرفی کرد و گفت: ما با وجود مدیران پرتلاش با کار تیمی و خرد جمعی برنامه ریزی‌های لازم را انجام دادیم.

وی تاکید کرد: مدرسه و محیط آموزشی یک امانت در دست ماست و با نظر به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی با احترام به تمام کاندیداها، با بی طرفی کامل، محیط مدرسه را از فضای غیرآموزشی دور کنیم.

تشریح فعالیت های ستاد ثبت نام آموزش و پرورش نیشابور توسط کارشناس مسئول ارزیایی و پاسخگویی به شکایات این مدیریت و تشریح کامل شیوه نامه ثبت نام توسط محمد شم آبادی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و اظهار نظرات و پیشنهادات توسط نمایندگان مدیران از برنامه های دیگر اجرا شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار