برنامه تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هلند مشخص شد

تهران (پانا) - برنامه تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هلند و رقابت در هفته دوم لیگ ملت‌ها، مشخص شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هلند مشخص شد

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال در شهر ناگویا ژاپن به ترتیب به مصاف تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی رفت و با یک پیروزی، سه شکست، چهار امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول به کار خود در مسابقات هفته نخست پایان داد.

مردان والیبال ایران عصر امرو ز بعد از سفری طولانی و ۲۴ ساعته از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند تا قبل از حضور در هفته دوم، چند جلسه تمرین در تهران داشته باشند.

شاگردان بهروز عطایی فردا چهارشنبه استراحت می‌کنند و تمرینات خود را از روز پنج‌شنبه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهند کرد.

ملی‌پوشان دو جلسه تمرین روز پنجشنبه و یک جلسه تمرین روز جمعه خواهند داشت و ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد شنبه ۲۷ خرداد برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس آمستردام ترک خواهند کرد تا از آنجا راهی شهر روتردام در ۹۰ کیلومتری آمستردام شوند.

هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبه‌رو خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار