نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

آموزش و پرورش استان سمنان در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی عملکرد خوبی دارد

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فعالیت قرآنی بیش از هشت هزار دانش‌آموز در استان سمنان، گفت آموزش و پرورش استان در زمینه فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی، عملکرد خوبی دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان سمنان در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی عملکرد خوبی دارد

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: مدرسه‌ها باید پایگاه فرهنگی باشد و ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی و ترویج و تقویت آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش مورد توجه ویژه باشد.

وی با اشاره به کمبود فضای قرآنی در استان سمنان، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در زمینه فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی عملکرد خوبی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با عنوان این مطلب که حمایت از خیران در ادامه جذب تعهدات، تجلیل و تکریم در زمینه مدرسه‌سازی مورد توجه باشد تا این روند خیر و خداپسندانه ادامه‌دار باشد و همگان به این مسیر ورود کنند، گفت: تکمیل طرح‌ نیمه تمام آموزش و پرورش در اولویت قرار گیرد و از ظرفیت خیران در این بخش استفاده شود.

توصیه ائمه جمعه در زمینه ترغیب و توصیه آحاد جامعه در امر مدرسه‌سازی موثر است

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این دیدار ابراز کرد: سمنان جزء استان‌های باسواد کشور است و باید در زمینه تامین زیرساخت‌های آموزش و پرورش مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حمیدرضا خان محمدی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران و بخش‌های مختلف برای ساخت، بهسازی و تجهیز مدرسه‌های استان سمنان از راهکارهای توسعه زیرساختی حوزه تعلیم و تربیت برای رفع کمبودها است.

وی با اشاره به طرح شهید عجمیان افزود: استان سمنان این ظرفیت را دارد که در اجرای این طرح در قالب طرح جهادی عدالت در زمینه رنگ‌آمیزی دیوارهای مدرسه‌ جزء استان‌های برتر کشور باشد.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: توصیه ائمه جمعه در زمینه ترغیب و توصیه آحاد جامعه در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی و بهسازی مدرسه‌ها موثر است و ورود ائمه جمعه و دعوت آنان به این امر کمک بزرگی به نهضت مدرسه‌سازی در کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار