رییس سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد؛

مهیا کردن فضا و بستر شکوفایی استعدادها و توانمندی دانش‌آموزان از مسیر مدرسه‌سازی

تهران (پانا) - رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در جمع دانش‌آموزان مجتمع شبانه‌روزی نابینایان نرجس بر تلاش برای رشد و پیشرفت این دانش‌آموزان و مهیا کردن فضا و بستر شکوفایی استعدادها و توانمندی‌ها از مسیر مدرسه‌سازی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مهیا کردن فضا و بستر شکوفایی استعدادها و توانمندی دانش‌آموزان از مسیر مدرسه‌سازی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مراسم «میهمانی خدا» ضیافت افطاری دانش آموزان مجتمع شبانه‌روزی نابینایان نرجس با حضور حمیدرضا خان‌محمدی، رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و حمیدرضا طریفی حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

خان‌محمدی در این محفل پر برکت که به همت خیرین و اداره‌کل نوسازی مدارس استان تهران برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم که در جمع مهربان، خوب، صمیمی و با صفای شما دانش‌آموزان حضور پیدا کرده‌ام و از همه کسانی که در برگزاری این مراسم تلاش کردند به‌ویژه معلمان، اولیای مدرسه و خیرین محترم تشکر می‌کنم.

وی با تقدیر از برنامه‌های خوب اجرا شده، بیان کرد: شما گرچه از دیدن محروم هستید اما از نعمت واقعی بینایی برخوردارید و ما تلاش می‌کنیم شرایط رشد و پیشرفت شما را مهیا کنیم، عهد می‌بندیم به صورت فصلی در جمع دانش‌آموزان عزیز مدارس استثنایی حضور پیدا کنیم و خوشحالیم اولین دیدار را در این ماه مبارک و در جمع شما هستیم.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به استعدادهای بسیار خوب در بین دانش‌آموزان استثنایی، اظهارداشت: خداوند به ما توفیق دهد در امر مدرسه‌سازی، فضا و بستر شکوفایی استعدادها و توانمندی دانش‌آموزان را مهیا کنیم تا ان‌شاالله شاهد موفقیت‌ها و فارغ‌التحصیلی شما در مراتب عالی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار