رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مطرح کرد؛

تعهد خیرین مدرسه‌ساز در سال ۱۴۰۱ عددی بالغ بر ۵.۲ هزار میلیارد تومان بود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت در سال ۱۴۰۱، نزدیک به ۵.۲ هزار میلیارد تومان توسط خیرین تعهد شد که بخش عمده آن محقق شده است و ثمره آن در کلاس‌های درسی که مهرماه سال جاری افتتاح می‌شود، نمود پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تعهد خیرین مدرسه‌ساز در سال ۱۴۰۱ عددی بالغ بر ۵.۲ هزار میلیارد تومان بود

حمیدرضا خان‌محمدی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تهران با بیان اینکه مهمترین رکن سازمان نوسازی مدارس و وجه تمایزش با سایر سازمان‌های دولتی که درحال احداث بناهای مختلف در سطح کشور هستند، حضور خیرین مدرسه ساز است اظهارکرد: وظیفه همه ما مسئولان در قبال خیرین، تنها تکریم است. از مهربانی بی‌دریغ و دلسوزی‌های بی.پایان خیرین مدرسه ساز قدردانی می‌کنم. از هر دو کلاس درس یک کلاس درس به همت خیرین ساخته می‌شود.

وی افزود: از ۱۱۰۰ کلاس درس افتتاحی بهمن ماه سال گذشته، ۵۱۸ کلاس از سوی خیرین ساخته شده بود که جای افتخار دارد. در سال ۱۴۰۱، نزدیک به ۵.۲ هزار میلیارد تومان توسط خیرین تعهد شد که بخش عمده آن محقق شده است و ثمره اش را در کلاس‌های درسی که مهرماه سال جاری افتتاح می‌شوند خواهیم دید.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی برسد که همه‌ مدارس آباد و استاندارد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار