رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

انتظارات خیّرین را محقق و برآورده می‌کنیم

اولویت با تکمیل پروژه‌های خیّری و مشارکتی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ابراز امیدواری کرد با تامین و تخصیص اعتبارات و حمایت خیرین مدرسه‌ساز بتوان به عدد ۲۰ هزار کلاس درس تحویلی تا پایان سال جاری رسید.

کد مطلب: ۱۳۶۵۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
انتظارات خیّرین را محقق و برآورده می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ مراسم میهمانی خدا ویژه کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر و رئیس این سازمان و ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد.

خان‌محمدی با اشاره به تجربیات و مشاهده خود از شیرینی و لذت افتتاح مدارس در بین دانش‌آموزان افزود: اینکه بتوانیم شادی و حس خوب را برای کودکان ایجاد کنیم، بسیار زیباست و اینجا هم که امروز در جمع خانواده باصفای کارکنان سازمان نوسازی مدارس هستیم این لذت و حس خوب را می‌بینم.

وی همچنین ضمن تقدیر از مشارکت گسترده خیران در مدرسه‌سازی گفت: حتما انتظارات خیرین را محقق و برآورده می‌کنیم و تمام اولویت ما تکمیل پروژه‌های خیّری و مشارکتی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد: با تامین و تخصیص اعتبارات و حمایت خیرین مدرسه‌ساز بتوانیم به عدد ۲۰ هزار کلاس درس تحویلی تا پایان سال جاری برسیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، خانواده کارکنان نوسازی مدارس را در ثمره و ثواب کار مدرسه‌سازی دخیل دانست و بیان کرد: نیت خیر شما و همراهی خیرین در درک اهمیت و جایگاه مدرسه به عنوان کانون پیشرفت و تربیت و در واقع مرکز ثقل محله است که باعث شد بتوانیم ۱۱۰۰ پروژه را در بهمن‌ماه بدون تخصیص به بهره‌برداری برسانیم.

ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور نیز طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه آورده خیرین علی‌رغم وجود مشکلات و تبلیغات منفی دشمنان 2 برابر شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان تعهدات خیرین مدرسه‌ساز برسیم.

وی با اشاره به سابقه دیرینه کار خیر در بین هموطنان تصریح کرد: با حجم گسترده مشارکت‌ها اما هنوز در ابتدای راهیم و ظرفیت‌های بسیار خوبی هم در داخل و هم بین ایرانیان خارج از کشور برای توسعه فضاهای آموزشی وجود دارد.

گفتنی است مراسم میهمانی خدا با حضور کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور، جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، هیات‌مدیره جامعه و برخی از خیرین و خانواده ایشان در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

برگزاری جُنگ شادی، برنامه‌های جذاب نمایشی و سرود دانش‌آموزان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار