رئیس سازمان نوسازی مدارس مطرج کرد؛

تلاش بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به استان کرمان گفت ۱۵۰۰ پروژه خیری نیمه تمام در کشور وجود دارد که تکمیل آنها در اولویت است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تلاش بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا خان‌محمدی در سفر یک روزه به استان کرمان، وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی و پروژه‌های در دست اجرای شهرستان‌های کرمان، راور، سیرجان و بردسیر را بررسی کرد.

وی در نشست بررسی فضاهای آموزشی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر خاطر نشان کرد: در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور شعار ما عدالت محوری در راستای تحقق راهبرد نصیب برابر آموزشی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس قانون اگر خیرین ۵۰ درصد هزینه ساخت یک مدرسه را بپردازند، دولت موظف به پرداخت ۵۰ درصد مابقی است.

خان‌محمدی با اشاره به وجود بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه آموزشی خیرساز نیمه تمام در کشور افزود: باهمت و تلاش جهادی همکاران استان کرمان پروژه‌های آموزشی خیرساز شهرستان‌های سیرجان و بردسیر تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از آغاز عملیات ساخت مدرسه شبانه‌روزی حضرت امام خمینی (ره) بردسیر با استفاده از اعتبارات تخریب و بازسازی خبر داد و افزود: آسفالت حیاط و بهسازی سرویس بهداشتی مدارس پرجمعیت در اولویت برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس قرار دارد.

حمید رضا خان‌محمدی همچنین به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان تعلق گرفت و این استان در صدر تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در زمینه تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام قرار گرفته است.

رئیس سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه از مدارس فرسوده و تخریبی و پروژه‌های در دست ساخت شهرستان‌های سیرجان و بردسیر بازدید کرد.

خان محمدی در ادامه از مجتمع آموزشی در حال ساخت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان بازدید کرد و در جریان روند احداث پروژه و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار