تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور و شرکت ملی صنایع پتروشیمی منعقد شد

تهران (پانا) - آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حوزه مدرسه‌سازی و در حوزه ساخت و تجهیز مدارس در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی وزارت نفت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور و شرکت ملی صنایع پتروشیمی منعقد شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حوزه مدرسه‌سازی با حضور حمیدرضا خان‌محمدی (معاون وزیر و رئیس این سازمان) و مرتضی شاهمیرزایی (معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور) در حوزه ساخت و تجهیز مدارس در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی وزارت نفت برگزار شد.

شاهمیرزایی در این مراسم ضمن تبریک 12 اردیبهشت روز معلم، تقارن این روز بزرگ با فصل مشترک شروع مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حوزه مدرسه‌سازی را به فال نیک گرفت و هدیه مجموعه تحت مدیریت خود در راستای پیگیری و تحقق مسئولیت اجتماعی به معلمان و دانش‌آموزان دانست و ابراز امیدواری کرد این رویداد آغاز پربرکتی برای مجموعه پتروشیمی کشور و فصل نو خدمات در حوزه آموزش و پرورش باشد.

خان‌محمدی نیز ضمن تبریک روز معلم از حُسن توجه مدیریت پتروشیمی ایران به موضوع مهم مدرسه‌سازی تقدیر کرد و افزود: موضوع مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها ظرفیت مناسبی برای مشارکت تمامی مدیران علاقه‌مند در جهاد مدرسه‌سازی است و انتظار این است که تمامی دستگاه‌ها بخشی از اعتبارات مسئولیت اجتماعی خود را به این امر مهم اختصاص دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: انتظار این است سازمان‌ها و شرکت‌ها در راستای ارائه خدمات آموزشی مناسب به فرزندان کارکنان خود در ساخت فضاهای آموزشی مورد نیاز، پیشتاز باشند و تسهیلات آموزشی مناسب را فراهم کنند. خوشبختانه با تفاهمنامه جدید، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی در این مسیر گام بزرگی بر خواهد داشت.

گفتنی است بر اساس این تفاهمنامه که با حضور «جواد اوجی» وزیر نفت در چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما به امضای حمیدرضا خان‌محمدی (معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور) و مرتضی شاهمیرزایی (مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی) رسید. ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی و نیز ساخت مدارس بزرگ‌مقیاس از محل اعتبارات سرمایه اجتماعی پتروشیمی ایران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار