فرمانده سپاه شهرستان میاندورود:

اروپا و آمریکا وقت پارلمانهای خود را صرف اهدای زمین برای انتقال رژیم اسرائیل کنند

میاندورود (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان میاندورود گفت پارلمان اروپا وقت خود را صرف اهدای زمین به رژیم غاصب اسرائیل کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اروپا و آمریکا وقت پارلمانهای خود را صرف  اهدای زمین برای انتقال رژیم اسرائیل کنند

سرهنگ جواد کردان افزود: این توانمندی امروز سپاه حاصل رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب، اخلاص و توکل سپاه و تلاش با روحیه جهادی بوده است و اساسا سپاه مستقل و کارآمد وابسته به جایی نبوده است که اکنون تحریم بخواهد تاثیر بگذارد.

کردان افزود: سپاه در تحریم های ناجوانمردانه راه خویش را برای ایجاد امنیت و کوتاه کردن دست مستکبرین و متجاوزین پیدا کرده بود و با قوت تمام مشغول طی نمودن مسیر نابودی اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه هست و این مصوبات و تحریمها، آخرین حربه ها و دست و پا زدن جبهه باطل در سیطره و چنگال غیورمردان فرزندان این ملت می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان میاندورود بیان کرد: سپاه در میدان، قدرت و اقتدار خویش را نشان داد و عرصه نبرد عرصه بروز حقانیت وعده الهی است.

سرهنگ پاسدار جواد کردان با عنوان به عملکرد دشمنان ما نشان می دهد که دشمنان مستاصل شده گفت: ما، با پریشانی ذهن ، ترس ، اضطراب ، بر پایه حماقت ، دست به اقداماتی می زنند که کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای نابودی و اخراج آنها از منطقه راحت تر خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندورود اظهار داشت: با همراهی ملت قدرتمند ایران و تبعیت از ولی امر مسلمین، اسرائیل را نابود خواهد کرد و این اقدامات عزم ما را جزم تر خواهد کرد.

سرهنگ جواد کردان گفت: به پارلمان اروپا و سایر همدستان‌شان پیشنهاد میکنم، وقت خود را برای خیال باطل ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی نگیرند، بلکه به دنبال اهدای زمین توسط دولت های اروپا و آمریکا برای انتقال رژیم غاصب اسرائیل باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار