استاندار مازندران در نشست با دهه هشتادی‌ها:

مازندران نیاز به یک تحول اساسی دارد

ساری (پانا) - استاندار مازندران گفت مازندران نیاز به یک تحول اساسی دارد تا بتواند همه ظرفیت‌های نهفته در خودش را رها کند این اتفاق با مشارکت شما جوانان محقق خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مازندران نیاز به یک تحول اساسی دارد

محمود حسینی پور در نشست با دهه هشتادی‌ها بیان کرد: در مدت یک سال بسیاری از نخبگان جوان ما در استان که صاحبان تولیدات دانش بنیان بودند را حمایت کرده و به معاونت علمی معرفی کردیم و امروز در حوزه های کشاورزی، صنعت، گردشگری و توانمندسازی بهره وری نوآور در استان به ما کمک می کنند.

وی در ادامه افزود: امروز بیشتر از همه روزهای دیگر به مازندران افتخار می کنم با این فرهنگ غنی و تمدن بزرگ و انسان های آزاده و آگاه به مسائل، صاحب فن بیان و عمق کلام، همه این خصوصیت های مثبت را در شما دیدم و به خودم هم افتخار می کنم که مازندرانی هستم.

حسینی پور با اشاره به سالروز انقلاب اسلامی گفت: در اوایل انقلاب درصد کمی از بانوان دارای سواد حداقلی و مشغول‌ به کار در سیستم اداری بودند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می کنید که درصد بانوان شاغل در حوزه های گوناگون رشد چندین برابری داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: اوایل انقلاب نقش زنان هندی و پاکستانی به عنوان پزشک در بیمارستان های ما مؤثر بود اما امروز نه تنها یک پزشک خارجی نداریم بلکه بسیاری از پزشکان معروف ما در بیمارستان های آمریکا و اروپا طبابت می کنند.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار