فرمانده سپاه شهرستان میاندورود:

بیش از ۸۰ برنامه دهه فجر توسط سپاه شهرستان میاندورود در حال اجرا است

میاندورود (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان میاندورود از اجرا شدن ۸۰ برنامه دهه فجر توسط سپاه شهرستان میاندورود خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۸۰ برنامه دهه فجر توسط سپاه شهرستان میاندورود در حال اجرا است

سرهنگ جواد کردان فرمانده سپاه شهرستان میاندورود در نشست خبری اظهار کرد: این نعمت بزرگ الهی تا زمانی که ولایت پذیری و ولایتمداری وجود دارد، پا برجاست و البته خداوند متعال اراده نمود تا حکومت مستضعفان شکل گیرد و پا برجا بماند.

سرهنگ جواد کردان افزود: شرط مهم این امر تداوم بصیرتی است که در سال 57 ظهور و بروز نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندورود بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بخوبی واقف بر این امر هستند و در صحنه های مختلف سعی دارند بین مردم و ولایت جدایی بیفکنند و به همین دلیل فتنه های پشت هم در عرصه های مختلف بر پایه دروغ و تهمت و نفوذ ایجاد می‌کنند.

کردان بیان داشت: مردم ولایی و انقلابی ما فتنه ها را به مدد الهی پشت سر می‌گذارند.

این مقام مسئول گفت: انقلاب اسلامی در حقیقت پاداش بزرگ الهی برای تبعیت از ولایت بوده است که ارزانی خلایق عالم از پهنای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شده است

فرمانده سپاه شهرستان میاندورود ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: این ایام مهمی در تاریخ اسلام می باشد که سپاه شهرستان میاندورود با همت مردمی و بسیج این شهرستان برنامه های مختلفی دارد.

فرمانده در پایان تعداد برنامه های این نهاد را: حدود 80 برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تبیینی اعلام کرد.

کردان افزود: سایر موضوعات مربوط به بسیج و 130 برنامه شهرستانی را که با همکاری سایر دستگاه های دولتی تدارک دیده است، بسیج مشارکت خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار