رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود خبر داد:

برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد شهرستان میاندورود

میاندورود (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم ، گفت۱۶ مسجد و اماکن مذهبی شهرستان میاندورود آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد شهرستان میاندورود

حجت‌الاسلام ابوذر کاظمیان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای باشکوه برگزار شدن این مراسم، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویش‌های معنوی در جامعه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف است.

کاظمیان با اشاره به استقبال کم نظیر جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی به‌ویژه در سال‌های اخیر، افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی این مراسم در هر سال باشکوه‌تر و با حضور همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود به ظرفیت ها و وجود مساجد و اماکن مذهبی شهرستان میاندورود اشاره کرد، یادآور شد: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۶مسجد شهرستان و روستاهای اطراف این بخش برگزار می‌شود که در حال بررسی برای ایجاد افزایش بیشتر مساجد و مشارکت مردم به‌ویژه حضور دهه هشتادی‌ها در این مراسم معنوی هستیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی در این شهرستان، تاکید کرد: با توجه به تقارن این مراسم معنوی با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، باید از ظرفیت‌های این مراسم در راستای معرفی دستاوردهای مهم و کم نظیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبری با محوریت جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی بهره گرفت و مبلغان باید از این ظرفیت مهم حداکثر استفاده را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار