معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌ها، ورزش و ورزش قهرمانی است

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با عنوان این مطلب که باید به مسائل ورزشی بیشتر پرداخت، چرا که مورد تایید سند تحول بنیادین مردمی نیز است، گفت یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌ها، ورزش و ورزش قهرمانی است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌ها، ورزش و ورزش قهرمانی است

احمد ریواده، در مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی در هنرستان شهید بهرامی سمنان، با اشاره به اینکه در یک بازه زمانی دو ماهه، ۹ پروژه ورزشی را افتتاح کردیم، اظهار کرد: در دهه فجر، ۲۳ زمین چمن مصنوعی افتتاح خواهند شد و عملیات اجرایی ۷ سالن ورزشی و ۸ کلاس ویژه تربیت بدنی صورت می گیرد.

وی استفاده از ظرفیت های ورزشی ارگان های دیگر و نیز همکاری آن ها با نظام آموزش و پرورش را امری ضروری بیان کرد و افزود: ضعف سند تحول مردمی این مورد بوده که باید رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به این نکته که با استفاده از ظرفیت سایر ارگان ها، هدف راهبردی سند را اجرا می کنیم، تصریح کرد: در مصوبه شورای آموزش و پرورش استان مقرر شد ظرفیت مکان ورزش و جوانان هم در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

ریواده با عنوان این نکته که یکی از مهم ترین راهبردهای ما در استان، راه اندازی مراکز استعدادیابی در حوزه ورزش قهرمانی است، خاطرنشان کرد: استان سمنان در حوزه زیرساخت های ورزشی، آمادگی خودش را جهت تحول استانی اعلام می کند.

وی در پایان یادآور شد: با سخنرانی کاری صورت نمی گیرد، باید با همکاری همدیگر بر تمام موارد جامعه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار