مراسم جشن زیبای روز غنچه‌ها در مدارس ابتدایی شهرستان بهارستان برگزار شد

بهارستان یک (پانا) - همزمان با سراسر کشور مراسم جشن زیبای روز غنچه‌ها در مدارس ابتدایی شهرستان بهارستان برگزار شد و نوآموزان پیش‌دبستانی اولین روز مدرسه خود را تجربه کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن زیبای روز غنچه‌ها در مدارس ابتدایی شهرستان بهارستان برگزار شد

به مناسبت اولین روز بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، مراسم باشکوه و نمادین جشن غنچه‌ها با حضور الهام صیادی، معاون آموزش ابتدایی، مریم عینی، کارشناس پیش‌دبستانی و نوآموزان بهارستانی در دبستان رضوان برگزار شد.

در این مراسم صیادی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن سال تحصیلی جدید و جشن غنچه‌ها را تبریک گفت و از خانواده‌ها و والدین خواست تا در اجرای برنامه‌ها و بسترسازی برای آموزش حضوری دانش‌آموزان با اولیای مدرسه همراهی داشته باشند.

وی اظهار کرد: همه ساله نوآموزان با هدف آشنایی با محیط مدرسه و معلم و کتب درسی یک روز زودتر از بقیه دانش‌آموزان سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

صیادی خاطرنشان کرد: در تابستان امسال تمامی امکانات درون و برون سازمانی را بکار گرفته‌ایم تا در اول مهر کمبود کلاس و یا کلاس بدون معلم نداشته باشیم.

لازم به ذکر است در این جشن، برنامه‌هایی همچون تبریک و خوش‌آمدگویی مدیر پیش دبستانی، معرفی مربیان و مشاور پیش به نوآموزان، پذیرایی از آنها و خانواده­‌های شرکت کننده، عبور نوآموزان از دروازه قرآن و حضور در کلاس‌های خود و آشنایی با مربیان نام بُرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار