سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

آینده‌ای درخشان در انتظار دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر است

بهارستان یک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم جشن شکوفه‌ها، آینده دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر را درخشان توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آینده‌ای درخشان در انتظار دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر است

به‌ مناسبت اولین روز از بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید برای کلاس اولی‌ها، مراسم باشکوه جشن شکوفه‌ها با حضور حسین کلهر رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران، آیت اصلانی سرپرست، اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه بهارستان و نوآموزان و کلاس اولی‌های بهارستان در دبستان رضوان این منطقه برگزار شد.

در این مراسم آیت اصلانی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال‌ تحصیلی جدید را به نوآموزان ابتدایی تبریک گفت و به بیان نکاتی مهم در خصوص راه‌های رسیدن به موفقیت پرداخت.

وی اظهار کرد: ضمن توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، مهم‌ترین وظیفه شما دانش‌آموزان، تحصیل و درس‌خواندن است؛ از این‌رو با تلاش زیاد شما و کسب نمرات عالی در دروس، علاوه بر خشنودی والدین خود، نزد خدا نیز محبوب خواهید شد.

اصلانی در ادامه به مسئولیت‌پذیری که امری مهم در زندگی افراد است، تاکید کرد و گفت: اگر شما نونهالان بهارستانی، از سن پایین، تمام مسئولیت و فعالیت‌های خود مانند عمل به واجبات دینی، تحصیل و... را با پشتکار قوی جلو ببرید، بی‌شک آینده درخشانی در انتظار شما خواهد بود.

لازم به ذکر است در این مراسم، برنامه‌هایی از قبیل خوش‌آمدگویی کادر مدرسه و معرفی مربیان، دکلمه‌خوانی، همخوانی سرود سلام فرمانده، مداحی و اهدای هدایا به دانش‌‌آموزان نیز برگزار شد.

* خبرنگار دانش‌آموز: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار