مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر:

هیچ دانش‌آموز مستعد اهری نباید دغدغه تحصیل داشته باشد

اهر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش اهر با بیان این‌که هیچ دانش‌آموز مستعد اهری نباید دغدغه تحصیل داشته باش، از همکاری موسسه خیریه همای رحمت و آموزش و پرورش اهر برای حمایت از دانش‌آموزان با استعداد دارای مسائل معیشتی و اقتصادی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هیچ دانش‌آموز مستعد اهری نباید دغدغه تحصیل داشته باشد

اکبر پور فتحی امروز در دیدار با مدیر عامل و رئیس هیات مدیره موسسه خیریه همای رحمت تبریز گفت: اهر به عنوان مرکز منطقه قره داغ دارای فرهنگ غنی با استعداد های بسیار درخشان است که از طریق فرزندان خلف خود در سراسر کشور گسترش یافته است.

وی افزود: متاسفانه برخی از خانوادهای اهر از لحاظ اشتغال و مسائل معیشتی با مشکلاتی روبه هستند و این امر در در تحصیل و ترک آن اثر مستیم می گذارد.

پور فتحی در ادامه با اشاره به همکاری آموزش و پرورش اهر با موسسه خیریه همای رحمت تبریز گفت: با حمایت مستقیم موسسه همای رحمت از دانش آموزان با استعداد بی بضاعت نباید هیچ دانش آموز اهری دغدغه تحصیل داشته باشد.

در ادامه مدیر عامل موسسه همای رحمت تبریز نیز گفت: این موسسه به دانش آموزان و دانشجویان با استعداد بالا برای ادامه تحصیل کمک هایی را ارائه می کند تا بتوانند دغدغه ای جز درس خواندن نداشته باشند.

اصغر عودی افزود: در سال گذشته ۱۳ نفر از دانش آموزان تحت پوشش این موسسه در بهترین دانشگاه های کشور پذیرش شده اند.

وی گفت: موسسه خیریه همای رحمت با استفاده از بورسیه دانش آموزان و دانشجویان بااستعداد بالایی را که مشگلات مالی و ... دارند را تحت حمایت خود قرار می دهد.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری این موسسه با آموزش و پرورش اهر گفت: ما امیدواریم در طول دو سال آینده شاهد همکاری گسترده با آموزش و پرورش اهر باشیم.

وی اظهار داشت: موسسه همای رحمت تبریز درشهر های مراغه، هریس، بستان آباد و سراب نمایندگی دارد.

وی افزود: ما در راستای گسترش عدالت آموزشی و جلو گیری از بروز آسیب های اجتماعی ناشی از ترک تحصیل دانش آموزان با ضریب هوشی بالا افزود: ما به دانش آموزان تحت پوشش خود کمک های آموزشی، روانشناسی ، توزیع بسته های مواد غذایی ، تهیه کتب رایگان و چندین خدمات دیگر ارائه می کنیم.

عودی در پایان از ساخت مدرسه مجزا برا دانش آموزان تحت پوشش خود خبر داد و افزود: این کار در تبریز این کار شروع شده و امیدوارم در شهرستان ها هم این مهم اتفاق مبارک رخ بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار