در گفتگو با پانا مطرح شد؛

هر رأی، یک تیر زهرآگین در چشمان دشمن

تبریز(پانا)- حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا خلیلی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر هردو رأی ملت را تیری زهرآگین در چشمان دشمن دانستند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هر رأی، یک تیر زهرآگین در چشمان دشمن

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: مردم خود را آماده لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب می‌کنند که در ساعات اولیه در سری امام خمینی حضور پیدا کرده و در رأی‌گیری‌ها شرکت کردند و از مردم دعوت نمودند تا هر چه زودتر به این فریضه سیاسی عمل کنند.

سید محمد رضا میر تاج الدینی با بیان اینکه امروز هم انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شوراها برگزار می شود، بیان کرد: چون فرایند رأی گیری در این دوره از انتخابات شورای شهر به صورت الکترونیکی است، ممکن است تا حدودی رأی دادن مردم طول بکشد. هرچند پیش‌بینی من این است که روز ۲۸ خرداد روز پرشور و حماسه آفرینی خواهد شد.

وی با اشاره به رأی اولی ها اظهار داشت: امروز برای رأی اولی ها جشن سیاسی محسوب می‌شود و می‌دانند به مرحله ای رسیده اند که در تعیین سرنوشت خود و کشورشان تائیر گذار هستند. باید توجه داشت نهایت شوق این است که رأی اولی ها در انتخابات حضور پیدا کرده و رأی های خود را در صندوق ها بندازند.

*هر رأیی که در صندوق رأی‌گیری انداخته می‌شود، تیری زهرآگین در چشمان دشمنان است*

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر در مسجد طوبی تبریز در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: علی رغم اینکه در ساعات اولیه رأی‌گیری، مشکلاتی در رابطه با به کار انداختن صندوقها وجود داشت، مردم از صبح در شعبه های مختلف در پای صندوق های رأی ایستاده اند و نسبت به دوره های قبل، تعداد نفرات بیشتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین، محمدرضا خلیلی، ابراز داشت: با توجه به اینکه خداوند به رأی اولی ها توفیقی داده که بتوانند در تعیین سرنوشت خود همکاری و اقدام کنند، توصیه من به آنها این است که با نیت آباد سازی ایران و انتخاب اصلح در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: حال، این جوانان خودشان مسئول تصمیم گیری برای زندگی و سرنوشت خود هستند و این برایشان یک افتخار محسوب می‌شود. هر یک از رأی‌ اولی‌ها با یک رأی خود در انتخاب آینده کشور سهیم خواهند شد؛ پس حتما در انتخابات شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به اینکه رأی دادن وظیفه شرعی و دینی هر فرد ایرانی به شمار می‌رود، گفت: با رآی دادن برای آینده کشورمان تصمیم می‌گیریم و افرادی را انتخاب می‌کنیم که در آینده در زندگی ما تاثیر گذار باشند.

وی در مورد افرادی که رأی نمی‌دهند، خاطر نشان کرد: بعضی از افراد ممکن است به دلایلی همچون ناامیدی، بی نتیجه دیدن رأی خود در آینده کشور و یا کم کاری دولت مردان گذشته تصمیم به پا پس کشیدن و رأی ندادن می‌گیرند؛ اما همه اینها توهماتی بیش نیست و نباید با رأی ندادن به نظام کشور ضربه ای وارد کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر در پایان گفت: رأی دادن علاوه بر وظیفه دینی و شرعی، وظیفه عرفی و اجتماعی نیز است؛ چرا که علاوه بر انتخاب سرنوشت خود، برای سرنوشت مردمان کشور نیز تصمیم گیری می‌کنیم و هیچ بهانه ای برای رأی ندادن قابل قبول نیست.

خبرنگار: الهام بالابیگ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار