همه گزینه‌های جانشینی داود فنایی در پرسپولیس

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس 3 گزینه خارجی برای جانشینی فنایی در نظر دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
همه گزینه‌های جانشینی داود فنایی در پرسپولیس

پرسپولیس در این فصل بیشترین ضربه را به خاطر عملکرد ضعیف گلرهای خود خورد. سرخ پوشان در لیگ جاری امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات وحشتناک حامد لک از دست دادند و همین موضوع خشم پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. باشگاه پرسپولیس هم در اولین گام در نقل و انتقالات، اقدام به جذب علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی کرد تا خیالش برای فصل بعد راحت شود.

اشتباهات مکرر لک در این فصل باعث شد تا انتقادات از عملکرد داوود فنایی به اوج خودش برسد. مربی گلرهای پرسپولیس که رفاقت دیرینه ای با یحیی گل محمدی هم دارد، در این فصل اصلا نتوانست گلرهای تیمش را در سطح مطلوبی نگه دارد و خیلی‌ها عملکرد ضعیف دروازه بان‌های پرسپولیس را به ضعف فنایی ربط می‌دهند. آنطور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس هم علاقه چندانی به ادامه همکاری با فنایی ندارد و فقط یحیی گل محمدی حامی دوست صمیمی‌اش است و اصرار دارد تا فصل آینده هم فنایی در پرسپولیس بماند. با این حال پنجشنبه باشگاه پرسپولیس قطع همکاری خود را با فنایی به این مربی اعلام کرد و فنایی هم ضمن تایید این موضوع گفت از پرسپولیس جدا خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس که خیلی زود فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده، بیکار ننشسته و چند گزینه خارجی را برای جانشینی احتمالی فنایی در نظر گرفته است. بعد از جدایی فنایی از پرسپولیس ، مدیران این باشگاه اصرار به جذب یک مربی گلرهای خارجی دارند، موضوعی که مورد موافقت یحیی گل محمدی هم قرار گرفته است. شنیده های ما حاکی از آن است که یک گزینه ایتالیایی که سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد، الکساندر لوپز دستیار سابق کارلوس کیروش و یک گزینه آلمانی تقریبا آشنا به باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.

گزینه آلمانی پرسپولیس آلین دینکا مربی گلرهای آلمانی تراکتور است. مربی که چند فصل است در این تیم حضور دارد و به تازگی به پرسپولیس پیشنهاد شده و شانس خوبی برای آمدن به پرسپولیس دارد. همچنین مربی گلرهای ایتالیایی پیشنهاد شده به پرسپولیس هم کارنامه بسیار خوبی دارد و با مربیان صاحب نامی کار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار