مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به پانا خبر داد؛

تقاضای ۳۹۰۰ معلم در شهرستان‌های استان تهران برای خانه‌دارشدن

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تقاضای ۳۹۰۰ معلم در این شهرستان‌ها برای بهره‌مندی از موهبت مسکن خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تقاضای ۳۹۰۰ معلم در شهرستان‌های استان تهران برای خانه‌دارشدن

مسعود بهرامی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت معلمان فاقد مسکن در شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: «سال گذشته قولی به معلمان خود داده بودیم که نیاییم صرفا بگوییم معلم خوب است، معلم مهم است، بلکه بیاییم گزارشی ارائه کنیم و بگوییم برای معلمان چه اقدام مهمی انجام داده‌ایم. بر همین اساس از یک‌سال گذشته به‌منظور تامین مسکن فرهنگیان اقداماتی را انجام و  رایزنی‌هایی را با استانداری انجام دادیم.»

وی ادامه داد: «در پرند رباط کریم با توجه به اینکه مرکز طرح نهضت ملی مسکن است از سال گذشته رایزنی‌های خود را انجام دادیم. در شورای عالی مسکن استان تهران مصوب کردیم که این کار را برای همکاران‌مان انجام دهیم.»

بهرامی گفت: «به همین منظور به مناطق و نواحی، فراخوانی ارسال شد تا مشخص شود چه تعداد از همکاران فرهنگی ما متقاضی این طرح هستند. حدود 3900 نفر در شهرستان‌های استان تهران تقاضا دادند.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: «شرایط اداره کل مسکن و شهرسازی این است که باید فرم «ج» افراد سبز باشد. بنابراین دو برابر این لیست با توجه به اینکه باید همسران متقاضیان هم در لیست باشند را در اختیار دوستان قرار دادیم و پایش کردند و 12 اردیبهشت 1403 این فهرست را به ما بازگرداندند.»

بهرامی تصریح کرد: «دستور استاندار را هم در تاریخ 12 اردیبهشت امسال گرفتیم که انشاءالله در کارگروه مسکن استان تهران مطرح شود و در اولویت قرار گیرند و کارهایشان را انجام دهیم و همکاران ما از موهبت مسکن برخوردار شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار