مراسم اختتامیه بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی مدارس منطقه صیدون برگزار شد

صیدون (پانا) - مراسم اختتامیه بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان ابتدایی با رویکرد توسعه مهارت بنیادین و ترویج سبک زندگی سالم در دبستان دخترانه عصمت منطقه صیدون برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی مدارس منطقه صیدون برگزار شد

ناصر عزیزی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون در آیین اختتامیه طرح تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه صیدون بیان کرد: ورزش نیاز همه انسان‌ها به ویژه دانش آموزان برای داشتن نشاط و شادابی در زندگی است.

وی در ادامه افزود: طرح تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان که یکی از بسته های تحولی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی1401-1400 بود که از اول مهر ماه در مدارس ابتدایی شهری صیدون اجرایی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان یکی از برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت بود چرا که زمینه رشد، شادابی و پویایی دانش آموزان در مدارس ابتدایی را فراهم می‌کرد.

در پایان این مراسم که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون،معاون پرورشی و کارشناس تربیت بدنی و سلامت برگزار شد از معلمان تربیت بدنی و عوامل اجرایی طرح سوادحرکتی در دبستان دخترانه عصمت صیدون در سال تحصیلی1401-1400 تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار