دانش‌آموزان باید بعد از فراغت از تحصیل یک مهارت را یاد بگیرند

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اردستان گفت آموزش و پرورش در خصوص اوقات فراغت زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های خوبی دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید بعد از فراغت از تحصیل یک مهارت را یاد بگیرند

احمد هراتی معاون پرورشی و تربیت بدنی اردستان در جلسه ساماندهی امور جوانان، اظهار داشت: آموزش و پرورش در طی سال های گذشته با شعار "هر دانش‌آموز یک مهارت" فعالیت های مربوط به اوقات فراغت را دنبال می کرده است.

وی افزود:امروزه دانش آموزان باید بعد از فراغت از تحصیل یک مهارت را یاد بگیرند که دغدغه رهبر انقلاب نیز در این رابطه وجود دارد و کار فنی‌حرفه ای در رابطه با این موضوع باید پررنگ تر شود و هر دانش آموز در پایان برنامه های اوقات فراغت یک مهارت را بیاموزد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان تاکید کرد:آموزش و پرورش در خصوص اوقات فراغت زیرساخت ها و پتانسیل های خوبی دارد و در چند حیطه فرهنگی‌هنری،علمی پژوهشی،قرآن و عترت و ورزشی فعالیت می کند.

هراتی خاطرنشان کرد:در شهرستان اردستان اساتید متخصص برای آموزش دانش آموزان کم داریم و دعوت اساتید از شهرهای دیگر هزینه بر است بنابراین باید در بحث تخصصی کردن اساتید گام برداریم.

عفت باقری در ادامه جلسه گفت:جایگاه کتابخانه های عمومی به عنوان خدمات‌رسان به صاحبان اصلی که شهروندان جامعه هستند در طول سال برنامه هایی را در جهت پرکردن اوقات فراغت عموم افراد دارد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی اردستان تصریح کرد:با توجه به اینکه در آستانه اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان هستیم کتابخانه های عمومی برنامه هایی را که در طول سال داشته اند به صورت مدون تر و هفتگی با حضور مربیان و اساتید برتر در حال برنامه ریزی و اجرا است.
وی ادامه داد:کارگاه های قصه گویی،کتابخوانی و شیوه های کتابخوانی و غیره از جمله برنامه های دوران اوقات فراغت است.

سید محمد هادی احمدی‌‌طبا در این جلسه خاطرنشان کرد:ما یک سند بالادستی داریم که خیلی مهجور واقع شده و آن بیانیه گام دوم انقلاب است،دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان اردستان از کلیه مدیران عضو این ستاد یک آزمون از بیانیه گرفته شود و حداقل آن این است که یکبار خوانده شود تا متوجه شویم که چند درصد این بیانیه مربوط به جوانان است و این موضوع تو حوزه کتابخوانی شروع کار باشد.

فرماندار اردستان تاکید کرد:برنامه ریزی های ظاهری نداشته باشیم،طرح ها بسیار زیاد است بلکه آنچه مهم است این است که باید این طرح ها استمرار پیدا کرده و در آینده نیز گسترش یابد.

وی بیان کرد:طرح بازاریابی اجتماعی در حوزه نیاز های افراد راه اندازی شود و باید نیاز های جوانان و نوجوان در نظر گرفته و متناسب با آن ها بازاریابی ارائه شود.

خبرنگار:جعفر فدائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار