یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان نیشابور همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز نیشابور برگزار شد

علیرضا کلیدری معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم با قدردانی از حضور گرم خانواده معظم شاهد و ایثارگر، معاون استاندار و فرماندار ویژه ‌شهرستان، رئیس شورای آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در این مراسم گفت: امروزه این مرز و بوم، دشمنان زیادی دارد که اگر از شهید می‌ترسند؛ نگران هستند انتقال روحیه ایثار و شهادت درست انجام شود.

کلیدی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، زمانی که شهید حججی ها و رهروان راهش به مقام عرفان و شهادت می‌رسند، دشمنان حق دارند بترسند.

وی خطاب به فرزندان، همسران و خانواده های شهدا یادآور شد: همه ما شاهد این بوده ایم که معلمان و دانش آموزان بسیاری برای دفاع از این مرز و بوم آسمانی شده اند. رمز گشایی از زندگی دنیوی و اخروی شهدا، بهترین آورده ای است که این عزیزان برای ما از خود به یادگار گذاشته اند که این رموز را در هیچ جای دنیا و در هیچ منبعی پیدا نخواهید کرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خطاب به معلمان گفت: باید این سوال همیشه پیش چشممان باشد که اگر شهید، پدر و مادر و هر یک از اعضای خانواده این عزیزان به ما گفتند من برای تو این فرصت را فراهم کردم که معلم باشی، تو چه کردی؟ چه جوابی دارم که به او بدهم؟ آیا پاسخی دارم که وجدانم ابتدا برای خودم و سپس در نزد شهید سرافراز باشد.

در پایان مدیر آموزش و پرورش نیشابور از برگزارکنندگان این جلسه، فرماندهان بسیج دانش آموزی، دانش آموزان، تیپ زرهی ۲۱ امام رضا علیه السلام، ناحیه مقاومت بسیج و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار