برگزاری 900 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در مدارس آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت در دومین مرحله طرح ملّی لاله های روشن استان، 900 یادواره با محوریّت شهدای دانش آموز و فرهنگی در سطح مدارس استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 900 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در مدارس آذربایجان غربی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، «قدرت اله قاسمی» در این خصوص اظهار کرد: امسال با تلاش مدیران و سایر همکاران در مدارس و در ایام کرونا، دوّمین مرحله طرح ملّی لاله های روشن به صورت فراگیر در کلیه شهرستان ها و مناطق استان و با استفاده از امکانات نرم افزاری در بستر فضای مجازی به برگزار شد.

وی بیان کرد: در دوّمین مرحله طرح ملّی لاله های روشن در استان آذربایجان غربی، پیش بینی شده بود بر اساس هدف کمی پیش بینی، یادواره شهدا در 827 مدرسه برنامه ریزی و اجرا شود که با استقبال مدارس، 900 یادواره شهدا برگزار شد.

قاسمی افزود: با توجّه به ایّام شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در طول سال، تهیّه کلیپ های تأثیرگذار متناسب با شهید و شهادت، چهلّمین سالگرد دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور بخصوص در مناطق عملیّاتی استان از اولویّت های کاری بود و در اجرای طرح ملّی لاله های روشن در مدارس، برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی اجرا شد و کلیپ های تدوین شده در این خصوص نیز جهت استفاده کلیه دانش آموزان در کانال تعریف شده ارائه شد.

این مقام مسئول گفت:ان شاء الله در سال آینده شاهد اجرای این چنین یادواره ها باشیم و با مشارکت سایر نهادها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جانبازان و ایثارگران، هر چند با گام های کوچک دِین خودمان را اَدا کنیم.

قاسمی افزود: در دوّمین مرحله طرح ملّی لاله های روشن، 9 نفر از دانش آموزان و همکاران در ارائه کلیپ با محتواهای برجسته از طرف دبیرخانه منتخب کشوری شده اند که این موفقیت و حضور، رضایت بخش و نشانه استقبال همکاران و گستردگی حضور آنان است.

وی در پایان بر تداوم تهیه محتوا با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید و از تلاش همه عوامل اجرایی در سطح استان تشکّر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار