در ساوجبلاغ برگزار شد:

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی

البرز (پانا) - یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان ساوجبلاغ با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در سالن9دی هشتگرد برگزار گردید .

کد مطلب: ۸۷۷۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان شهرستان ساوجبلاغ با حضورپالیزگیر فرماندار، مختاری امام جمعه ، بابالو مدیر آموزش و پرورش ،حاجی محمدی فرمانده سپاه و سایر مسئولین شهرستان و با حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان ساوجبلاغ در سالن 9 دی هشتگرد برگزار شد .

در این مراسم بابالو،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری اظهار داشت: یادبود شهدا، یادبود ارزش‌های انسانی و گرامیداشت آنان تجلیل از برترین خصال بشری است.

وی بیان داشت: امروز در این مراسم باشکوه جمع شده‌ایم تا از تمامی شهدا به‌خصوص شهدای فرهنگی و دانش‌آموز تجلیل و خود را موظف و مکلف به ادامه راه این عزیزان بدانیم.

وی افزود: باید دانش آموزان را در برابر تهاجم فرهنگی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آماده کنیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه اگر خواستار حمایت معنوی شهدا هستیم ، نباید پیام شهدا را فراموش کنیم اظهار داشت:در زمان حاضر عزت، آبرو ، استقلال و امنیت کشور از برکت خون پاک و صبوری خانواده معظم شهداست.

وی ضمن تاکید بر انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان و نوجوان افزود: دانش اموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند.

شایان ذکر است در بخش دیگری از این مراسم گروه سرود قلب های بی قرار و مداحان اهل بیت به اجرای برنامه پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار