مدیرکل آموزش و پرورش البرز از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت شهرستان ساوجبلاغ بازدید کرد

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ و دیگر مسئولین از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت شهرستان ساوجبلاغ بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش البرز از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت شهرستان ساوجبلاغ بازدید کرد

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن بازدید از مدرسه خیرساز معصومیه شهر هشتگرد و مدرسه شهید شرکا شهر هشتگرد با تاکید بر اینکه این بازدیدها منجر به شناسایی بهتر مشکلات و اتخاذ تصمیمات سنجیده تر می شود، گفت: طبیعتا تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان البرزاست.

وی در ادامه این بازدید ضمن تشکر از همکاری بسیار عالی خیرین نیک اندیش در ساخت پروژه های آموزشی، از روند پیشرفت پروژه های آموزشی شهید شرکا و شهید بابایی(معصومیه) بازدید کرد.

در ادامه صمد پور روستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه این بازدید با هدف تسریع در تولید و ساخت پروژه های آموزشی و رفع موانع انجام می گیرد، گفت: فضای فیزیکی می تواند تاثیر بسزایی در کلیه فرایندهای تعلیم و تربیت داشته باشد. که یک عامل مشوق یا بازدارنده برای یادگیری،مهارت های ارتباطی، اجتماعی و تربیتی است.

آموزشگاه شهید بابایی(معصومیه)، واقع در شهر هشتگرد، شهرک ولیعصر و در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع است و با همت خیرنیک اندیش ساخته شده است.

شایان ذکر است این آموزشگاه دارای ۱۲ کلاس درس، فضای اداری، ۱ آزمایشگاه، ۱ نمازخانه، مجهز است.

آموزشگاه شهید شرکا نیز واقع در شهر هشتگرد و در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع است.

گفتنی است این‌آموزشگاه دارای ۱۵ کلاس درس است.

در این بازدید مدیرمدرسه شهید بابایی و معصومیه شهر هشتگرد پیمانکاران پروژه‌های مدرسه سازی ضمن ارائه گزارشی از مطالبات خود، در مورد تکمیل پروژه‌ مدرسه سازی ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار