توسط مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران انجام شد:

بازدید از پروژه های آموزشی شهرستان قدس

مسئولین اداره کل آموزش و پرورششهرستانهای استان تهران از پروژه های آموزشی در حال احداث شهرستان قدس بازدید کردند.

کد مطلب: ۵۰۸۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، در این بازدید هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی ، کریمی رئیس اداره استثنایی ، روستایی رییس اداره فرهنگی و اردویی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش و محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس حضور داشتند.

هاشمی پس از بازدید از وضعیت ساخت و ساز مدرسه ایرانی اسلامی شهرستان قدس گفت:در این مدارس اصل بر استفاده از معماری و نماهای اسلامی و بومی ایرانی است و در کنار ساختمان این مدارس، فضای ورزشی امن و سایر موارد مورد نیاز دانش آموزان نیز ساخته شده و هم اکنون یک باب مدرسه ایرانی اسلامی در شهرستان قدس در حال تکمیل است و تا مهرماه 95آماده تحویل خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ادامه گفت: فضاهای پیشنهادی جهت راه اندازی دبیرستان استثنایی شهرستان قدس مورد ارزیابی قرار گرفت و جمع بندی در این خصوص به جلسه آتی استان موکول شد.

هاشمی در مورد وضعیت کانون فرهنگی پرورشی شهرستان قدس عنوان کرد: کانون شهرستان قدس از حیث جذب دانش آموز و تنوع رشته ها بسیار خوب عمل کرده و در حال حاضر به دنبال استقرار کانون فرهنگی تربیتی در محل مناسبی هستیم که فضای ساختمانی مناسب، استمرار فعالیت این واحد را تحت شعاع قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت پروژه های ساختمانی آموزش و پرورش شهرستان قدس در مرحله گذار به سر می برد امیدواریم که هم خیرین و هم وزارت بتوانند به سرعت این پروژه ها را به پایان برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار