اسلامی در کنفرانس ملی هسته‌ای ایران:

برنامه ما شناسایی استعدادها در مدارس انرژی اتمی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان انرژی اتمی گفت برنامه ما این است که در مقاطع تحصیلی و مدارس انرژی اتمی، استعداد‌ها را شناسایی کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ما شناسایی استعدادها در مدارس انرژی اتمی است

محمد اسلامی ظهر امروز، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴، اظهار کرد: ایران که مهد تمدن و تاریخ بوده همواره تولیدکننده و صادر کننده علم و فناوری بوده است و توانسته در دنیا تاثیرگذار باشد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی این فرصت برای مردم عزیز ما فراهم شده تا برای پیشرفت علم و فناوری هسته‌ای کشور گام بردارند.

وی افزود: دانشجویان و اساتید ما همواره توانستند همکاری‌های صنعتی داشته باشند و علوم و فنون شتاب بگیرد تا در زندگی مردم تاثیر داشته باشد. با توجه به القائات رژیم خصمانه و نظام سلطه علیه ایران سعی در مخدوش کردن افکار درخصوص علم هسته‌ای ایران داشتند و اینها بهانه‌ای برای تحریم علیه کشور شده است. این باعث شده تا ما مسیر خود را محکم‌تر طی کنیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با القا‌های نظام استکباری سعی شده ماهیت صنعت هسته‌ای ایران مورد تشکیک قرار گیرد و اینها موجب تحریم‌های متعددی شد اما مسیر هسته‌ای ما تضعیف نشده است.

وی اضافه کرد: چارچوب حرکت ما توجه به مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و NPT و پادمان است و نباید روابط ما از فضاسازی‌هایی تاثیر پذیر باشد که به دنبال مخدوش کردن اقدامات ما است.

اسلامی به اراده ملی برای نقش آفرینی صنعت هسته‌ای در زندگی مردم اشاره کرد و افزود: در مقاطع تحصیلی و در مدارس انرژی اتمی برنامه ما این است که استعداد‌ها را شناسایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار