کشف بیش از ٢ تن درخت تاغ غیرمجاز در نیشابور

نیشابور ( پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی توقیف یک دستگاه نیسان حامل ٢ تن و۵۰ کیلوگرم تاغ غیرمجاز مربوط به محیط زیست و منابع طبیعی در بخش میان جلگه این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ٢ تن  درخت تاغ غیرمجاز در نیشابور

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت و تخریب درختان جنگلی منابع طبیعی و محیط زیست در بخش میان جلگه نیشابور افزایش گشت‌های محسوس و مشترک با حفاظت منابع طبیعی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی عشق‌آباد بخش میان جلگه حین گشت زنی مشترک به یک دستگاه خودرو نیسان حامل درخت تاغ مظنون که خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از خودرو دو تن و ۵۰ کیلوگرم درخت تاغ کشف شد. ضمن این که یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتطامی پاسگاه عشق آباد هم چنین با هماهنگی مقام قضایی در عملیات دیگر در بازرسی از یک انبار حدود ۶۰۰ کیلو گرم تاغ غیرمجاز کشف و ضمن دستگیری یک متهم یک دستگاه خودرو سمند نیز توقیف شد.

امروز هم چنین ماموران پاسگاه عشق اباد در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون که پس از متوقف کردن خودرو حدود ۲۰۰کیلوگرم تاغ غیر مجاز دیگر کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو در این سه عملیات و معرفی هر سه متهم به مراجع قضایی از همکاری شهروندان و حمایت های دستگاه قضایی تقدیر و تاکید کرد: تاغ زارهای مناطق جنوب شهرستان نیشابور از عوامل تثبیت شن‌های روان و حفظ تعادل اکوسیستم نیمه کویر است و از همه اقشار مختلف درخواست می‌کنیم ضمن کمک به تولید امنیت در حفظ سرمایه‌های ارزشمند طبیعی کوشا بوده و هرگونه خبری در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس و یا به اداره منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار